Принципи роботи
- Світ — не музей, не бібліотека і не майстерня, світ — процес.
- Діти не готуються жити в майбутньому, а вже зараз живуть повноцінним життям.
- Дитина пізнає оточуючий її світ через пізнання себе.
- Вчитися має бути цікаво. Навчання має розвивати особистість, формувати позитивне мислення.
- Вчитель та учень повинні рости разом.
- Усі дії дитини — це спроба щось сказати, треба тільки зрозуміти її мову.
- Дитина — втілення Любові, Радості та Краси, і має право жити в оточенні любові, радості і краси.
- Психологічно комфортна атмосфера — необхідна умова гармонійного розвитку особистості.
- Повага у ставленні один до одного, розуміння дій та поглядів інших.
- Тісний взаємозв’язок з сім’єю. Діти, вчителі, батьки — спільники у творенні власного буття.